Novinky CLOUD

> Aktion CLOUD > Aktion CLOUD

Kompaktní režim

Od nové verze aplikace je pro běžné osoby automaticky nastavený kompaktní režim. Samostatní uživatelé mohou režim změnit v nastavení uživatele. Při tomto nastavení se na jednu obrazovku vejde mnohem více dat a uživatelé to ocení hlavně při práci s docházkou a hromadným výkazem.

Běžný režim:

Popis

Kompaktní režim:

Popis

Změnu může uživatel provést v nastavení.

Popis
Popis

Parametr Pevná výška tabulky definuje, zda se posouvá celá stránka nebo pouze data.

Dále je možné uživatelsky nastavit, zda se budou zalamovat názvy sloupců v tabulkách – pokud není nastaveno, tak se název ořezává podle nastavené šířky sloupce. Zapnuto:

Vypnuto: Popis

Mobilní aplikace / SW terminál – Místo a Účel při zadání průchodu pracovní cesta

Nyní můžete zadávat Místo a Účel rovnou při registraci průchodu. Položky se zobrazují automaticky pouze u přerušení typu pracovní cesta. Zadané údaje se automaticky přenáší do výkazu osoby a sekce Pracovní cesty.

Popis

Nové možnosti nastavení vlastních předpisů

Pokud Vám nevyhovuje některý ze systémových přednastavených předpisů pro výpočet docházky, můžete si vytvořit až 5 vlastních docházkových předpisů. V případě potřeby více jak 5 vlastních předpisů kontaktujte technickou podporu na www.ecare.cz nebo na tel.: +420 222 746 300.

Nové sekce a nastavení pro vlastní předpis:

  • Základní údaje – Minimum pro zápočet, Automatická docházka (Manažerský režim), Generovat průchody při nepřítomnosti
  • Směny – přidání nové a odebrání již vytvořené, nastavení výchozí směny
  • Varování docházky – při určitých situacích bude zobrazeno varování v docházce osoby dle nastavení (Ručně vložená nebo upravená akce, Nesplněný fond, Neschválená žádost apod.)
  • Blokace docházky – při existenci určitých varováních v daném období je možné blokovat uzávěrku docházky, dokud nebude vyřešeno (přidání příchodu, zamítnutí/schválení žádosti apod.)
  • Pracovní cesty – minimum pro výpočet, definice stravného při určitých spočítaných hodnotách
  • Stravenky – základní nastavení a podmínky pro uznání/neuznání

Konfigurace je dostupná pouze u licencí pro 6 a více docházkových osob!

Docházkový předpis může vytvořit pouze uživatel s právem na agendu Konfigurace aplikace (detail uživatele, sekce Oprávnění).

Automatická docházka

Popis

Varování docházky

Popis

Blokace docházky

Popis

Pracovní cesty

Popis

Stravenky

Popis

Pokud máte vše nastaveno, upravený předpis uložte a případně nastavte pro konkrétní osoby. Nastavení předpisu bude vždy možné ještě upravit podle potřeby (POZOR: tato změna se projeví u všech osob s tímto předpisem ve všech neuzavřených obdobích docházky).

Nové módy otevírání

U snímačů již bylo možné nastavit časové intervaly, kdy má být dveřní zámek trvale otevřen a kdy má být naopak zablokováno sepnutí dveřního zámku po identifikaci osoby, která má jinak v běžném provozu povolen přístup na snímač. Slouží především pro otevírací doby, kdy je potřeba mít v určitý čas dveře trvale otevřeny, a naopak pro situace, kdy má být vstup osob do objektu zakázán. Od nové verze aplikace je možné nastavit další módy, a to Identifikátor, Biometrie, Identifikátor a biometrie.

Identifikátor – k identifikaci lze použít pouze kartu nebo čip

Biometrie – pouze otisk prstu, karty nebo čipy budou vyhodnoceny jako neznámé, jelikož není povolena identifikace

Identifikátor a biometrie – pro úspěšnou identifikaci osoby je nutné použít kartu/čip s kombinací s otiskem otisku

Nastavení automatické obnovy dat na dashboardu

Pro všechny sekce na dashboard je možné nastavit automatickou obnovu dat.

Popis
Popis

Rozšířené nastavení pracovních jednotek

V konfiguraci aplikace a pracovních jednotek je možné přizpůsobit chování žádostí a nabízených schvalovatelů.

Nabízet jako schvalovatele – pokud zrušíte tento parametr, vedoucí se nebude nabízet při podávání žádosti, ale pouze přebírá práva vedoucího (kontrola a korekce docházky).

Nezasílat kopie žádostí – pokud není zaškrtnuto, vedoucí má aktuálně platný zástup a osoba při žádosti stejně vybere zastupovaného vedoucího, tak se zašle kopie žádosti také na aktuálně platný zástup. Pokud je zaškrtnuto, tak se žádost zašle pouze na vybraného vedoucího.

Popis

Výchozí stránka uživatele

Dostupné pouze pro uživatele, nikoliv pro běžné osoby. Po přihlášení do aplikace se pak vždy zobrazí nastavená stránka.

Popis

Úpravy, opravy a vylepšení funkcionality

Úpravy a optimalizace

  • Optimalizace docházkových výpočtů
  • Optimalizace komunikačního serveru pro snímače a zařízení
  • Změna definice výchozího filtru ve webové aplikaci –textové sloupce mají nově výchozí filtr „Obsahuje“ místo „Začínající“
  • Zadání místa, účelu a popisu činnosti v období, které je již uzavřeno (Pracovní výkaz a Pracovní cesty) – položky jsou nově needitovatelné, pokud je období uzavřeno
  • Doplnění informace o zástupech také do formuláře pro žádost o zrušení

Opravy

  • Automatické vyplňování filtru osob v Chrome (nabízelo se vyplnění platební karty)
  • Zrušen parametr Schválit v ručním přidávání průchodu a akcí (v cloudové docházce nemá význam)
  • V některých případech se nepodařilo zobrazit Výkaz v mobilní aplikaci
  • Resetování hesla osoby (bez samostatného uživatele)
  • Nahrazení menu SW terminál → Dashboard
  • Oprava podání žádosti při nastavených zástupech vedoucího (způsobovalo chybu bez bližšího popisu)
  • V detailovém okně pro rozdělení žádosti byl špatný název v hlavičce formuláře „Potvrzení“ místo „Rozdělit žádost“
  • Kalendář kolegů a příliš mnoho osob – změna filtru pracovní jednotky končila chybou 500

Nový FW pro zařízení eSeries – eReader/eSmar­tReader/eXpan­der/eXpander2

  • Podpora nového typu displeje eSmartReader
  • Obecné opravy a vylepšení
Aktion CLOUD