Strávník
> Nápověda Aktion NEXT > Stravování
Strávník
Agenda je rozdělena do třech svisle oddělených oken. Hlavní prostřední část se dále dělí na 4 záložky s informacemi o vydané a objednané stravě konkrétního strávníka. Zároveň se zde nachází přehled s objednanou stravou a zobrazení možností objednávání stravy.
Okno Akce
Obsahuje detailní chronologický přehled všech akcí, které vybraný strávník ve vybraném období provedl. Tlačítkem Přidat je zde možné provést novou objednávku, případně přidat částku na konto, nebo ubrat.
Výkaz stravy
Obsahuje detailně rozepsané akce na kontě strávníka vztažené k jednotlivým dnům. V dolní části se nachází sumace jednotlivých položek za definované období.
Konto strávníka
Záložka obsahuje detailní přehled transakcí na kontě vybraného strávníka. V této záložce můžeme sledovat všechny finanční operace na kontě nebo zobrazovat celkový stav konta po jednotlivých transakcích.
Objednávky
Položka objednávky zobrazuje detailní přehled objednávek.
Příspěvky
Na záložce Příspěvky se uživatelovi zobrazuje seznam uplatněných příspěvků k jednotlivým vydaným jídlům. Způsob uplatnění jednotlivých příspěvků se na dané skupiny strávníků nastavují v agendě Kategorie strávníka na záložce Cenové hladiny.
Příklad: Pokud nastavíme v kategorii strávníka např. příspěvek zaměstnavatele na 50% z celkové částky, ale limit bude 5 jídel dané kategorie za den, tak bude seznam příspěvků po odebrání 7 jídel daný den vypadat následovně: na den 30. 5. 2017 vidíme 3 záznamy z toho u 2 se sleva započítala u dvou porcí, takže celkově se nám sleva za zaměstnavatele započetla u 5 jídel.
Okno pokrytí objednávek
V pravé části obrazovky je okno Pokrytí objednávky – v tomto okně jsou přehledně vidět objednaná jídla, vydaná jídla a jejich počet. U jednotlivých objednávek (na obr. 26 pokrytí objednávek zvýrazněna červeným obdélníkem) je vždy znázorněn jejich počet a příslušnou barvou i stav, v jakém se objednávka nachází. Kliknutím pravým tlačítkem myši na vybraný den a jídlo v okně pokrytí objednávek se nám zobrazí nabídka, pomocí které můžeme provést nové objednávky, nastavit objednanou stravu jako vydanou, případně nabídnout stravu do burzy nebo převzít z burzy.
Obecná témata: