Kalendář kolegů nezobrazuje se tlačítko

> F.A.Q - často kladené dotazy > Aktion NEXT

Od verze 3.2 bylo přidáno samostatné právo na Kalednář kolegů, které bude nutné doplnit k systémovému uživateli SystemAktionDomain (osoba bez samostatného uživatele přihlašující se doménově tj. stejně jako do Windows), popř. u jiných uživatelů, které bude nutné doplnit v detailu daného uživatele na záložce Aplikační práva v levém menu Docházka – Žádosti kliknutím na šedý křížek u řádku Zobrazit kalendář kolegů, aby se stal zeleným zatržítkem.

Následně bude nutné provést jednu ze tří možností níže, aby se práva aplikovala (platí obecně pro změnu práv u uživatele týkající se webového rozhraní):

  1. na serveru provést restart IIS
  2. na serveru spustit odkaz http://localhost/…T/UrlTo.aspx?…
  3. na klientském PC spustit odkaz http://localhost/…T/UrlTo.aspx?…, kde místo localhost uvedete IP nebo název serveru, které používáte pro přihlášení do webu
Aktion NEXT