eBox 1 – aktualizace na WIN 10, výměna SSD disku

> Hardware > eSeries

Postup výměny SSD disku zařízení eBox

  • výměna probíhá z důvodu aktualizace operačního systému zařízení
  • Windows 7 → Windows 10 IoT
  • pro upgrade na Win 10 budete potřebovat:
  1. nový disk SSD
  2. licenci WIN 10 (součástí balení)
  3. klíč Inbus 2 mm nebo 5/64" a sadu šroubků (součástí balení)
  4. křížový šroubovák PH1
  1. Odpojte zařízení eBox ze sítě LAN a odpojte napájení.
  2. Odšroubujte šroubky (4×) na boční straně zařízení klíčem Inbus 2 mm (u novějších zařízení použijte křížový šroubovák).
Popis

3. Odejměte vrchní kryt kolem chladiče zařízení.

4. Odšroubujte šroubky (6×) připevňující základní desku a chladič ke spodnímu krytu zařízení (křížovým šroubovákem PH1).

Popis

5. Opatrně otočte základní desku s chladičem směrem k zadní straně krytu zařízení.

6. Odšroubujte šroubky (2×) připevňující disk SSD k základní desce zařízení.

Popis

7. Vyjměte původní SSD disk a vložte místo něj nový SSD disk.

8. Připevněte SSD disk stejnými šroubky (2×).

9. Otočte základní desku zpět a připevněte ji šroubky ke spodnímu krytu zařízení (6×).

10. Přiložte vrchní kryt zařízení ke chladiči.

11. Přišroubujte vrchní kryt šroubky (4×).

12. Připojte síťový kabel pro připojení do sítě (LAN server). V tuto chvíli nezapojujte UTP kabel LAN pro připojení snímačů (oddělená síť snímačů eSeries, vlastní rozsah IP adres).

Popis

13. Připojte napájení zařízení.

14. Vyčkejte cca 5 minut, zařízení se samo restartuje kvůli oživení správného síťového portu.

15. Nastavte síťové parametry (vše stejně jako u původního) standardně pomocí aplikace Aktion Connector (viz manuál pro zařízení eBox) www.aktion.cz/navod/ebox

16. Nastavte síťové parametry (vše stejně jako u původního) standardně pomocí aplikace Aktion Connector (viz manuál pro zařízení eBox) www.aktion.cz/navod/ebox

17. Zkontrolujte komunikaci snímačů, zda fungují přístupová oprávnění stejně jako před výměnou SSD disku a zda se vyčítají události do aplikace Aktion.NEXT, případně do docházky osoby.

Objednání

Upgrade lze provést dle návodu po objednání servisních dílů. Případně lze zařízení zaslat na servis do společnosti EFG CZ.

Popis
eSeries